Monday 2 January 2012

1ST DAY SEKOLAH... ^_^

Bismillahirrahmanirrahim...


Hari ni hari yang agak membahagiakan saya..WHY? Sebab hari ni 1st time saya hantar adik saya masuk darjah 1.. =)  Seronok dapat tengok macam-macam kerenah budak-budak ni masuk darjah 1...hehehe...

Antara telatah yang menggelikan hati bila ada sorang budak berlari keluar dari kelas sambil menangis -nangis dan menjerit panggil si bapak...hahhaha....tak kurang jugak yang cool jerr bila disuruh duduk dalam kelas..


Cerita mengenai telatah si Adik, pagi-pagi lagi adikku Hilman telah bangun dan excited nak pakai baju  and kasut sekolah baru.. =)  Dalam pukul 7.30 pagi, kami dah sampai di Sekolah Rendah Kebangsaan seksyen 13 Shah Alam..Waktu sampai tu, Hilman punya la hepy sebab tengok ramai kawan-kawan baru...siap boleh tersengih lagi time amek gambar. Tapiiiii...bila sampai je dalam kelas...hahahahh...berlaku lah drama air mata....hehehe...si Hilman nak ikut ibu keluar...siap tarik baju ibu lagi tak bagi keluar kelas..hahaha.Jenuh jugak la nak pujuk Hilman supaya tenang sebab ujian dah nak di mulakan.. Setelah hampir 10 minit, baru lah Hilman kembali tenang..huhu..

 Alhamdulillah, Hilman dapat jawab soalan yang diberi.. =) Semoga adikku ini akan terus berjaya dalam menempuh alam baru iaitu alam persekolahan dan berjaya dunia akhirat..aminn.. =)


Dari kakakmu.. ;)
 
                   Hilman yang masih mampu tersenyum di luar kelas bersama Humairah =)



                             Hilang sudah senyuman..tapi peace tetap peace.. ;)

No comments:

Post a Comment