Friday 6 January 2012

REZEKI MELIMPAH

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah, syukur kepada Allah yang Maha Pengasih dan Maha Pemurah.. Di awal tahun 2012 ini, tawaran kerja banyak yang diterima..Syukur sangat sebab dah tak sanggup rasanya nak terus tanam anggur kat rumah..huhu


Semalam, dua tawaran kerja telah diusulkan kepada saya.. Satu di tadika PASTI yang berhampiran dengan rumah saya dan yang kedua di sekolah Iqra' Institut di seksyen 9 Shah Alam. Alhamdulillah, sesungguhnya rezeki itu datangnya dari Allah.. =)

Setelah membuat pertimbangan, akhirnya saya memilih untuk menjadi guru di Tadika PASTI. Tawaran iqra' terpaksa saya tolak berikutan masalah transport..Maaf ye guru besar Iqra' dan terima kasih banyak sebab sudi terima saya.. :)

Jadi guru tadika?? Mampu ke saya nak mengajar budak-budak kecik ni?? hihi.. Insha Allah, saya akan berusaha menjadi pendidik yang berjaya terhadap anak bangsa saya..ceewahh...hehehe... Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar..aminn.. =) Doakan saya ye.. ;) Berdebar-debar pula rasanya nak pergi sekolah.. huhu..

No comments:

Post a Comment