Sunday 26 August 2012

RaYE 2012 + DeBArAN 2012

Assalamualaikum.. =)


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua..;) Alhamdulillah, sekali lagi kita diberi peluang menikmati Bulan ramadhan yang barakah beserta Syawal yang mulia ni..huhu

Banyak ker dapat duet raye?? hehehe Dah pegi ziarah kawan-kawan? Saya belom berpeluang lagi nak pegi beraya rumah kawan2.heheh Insya Allah, minggu depan akan memulakan jejak.. :p



Sebenarnya tahun ni tak berapa nak feel raya sangat,sebab ada debaran yang lebih besar lagi sedang menanti 2/9 depan..Hukhuk Insya Allah, saya akan melapor diri sebagai pelajar Universiti Putra Malaysia (UPM) ahad depan.. tu yang cuakk semacam jerr...ngeee ~  -_-''


Macam-macam terbayang kat kepala ni, mana dengan orientasinya, kawan2 baru yang bakal dikenali dan yang penting kekuatan fizikal dan mental saya sendiri untuk menempuh alam mahasiswi sekali lagi..Azam saya , semoga saya dapat menjadi lebih baik dari dulu dan bergiat aktif dalam aktiviti persatuan..hehehehe (mudah-mudahan kesampaian)aminn.. ;)

O.k, cukup setakat ni buat masa sekarang, insya Allah panjang umur kita bertemu lagi di alam maya ni..hehehe..;)

                                       
                       SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN DARI SAYA TAUTAN QASEH ^_^







No comments:

Post a Comment